כמה אנחנו חוקרים באמת על השתלת שיער?

בוא נודה על האמת הרוב המוחלט,  על אף שבסבירות גדולה ייקח את הזמן בקבלת ההחלטה, לא יחקור לעומק על הקליניקה שהוא מתכנן לבצע דרכה את השתלת השיער. יש הרבה מידע מטעם הקליניקות המיוצגות בישראל כך שיש הרבה מאוד משקל למסרים של הנציגים פה בארץ, אותם מסרים שמגיעים בסוף לאוזניי הלקוח.

קשה להאמין אבל 90% מהלקוחות ששואלים אותי על הקליניקה בכלל לא מבקשים מידע על הדברים המהותיים באמת שעליהם נרחיב בהמשך המאמר.

מהן השאלות ששואלים אותנו בפועל?

חלק מהדוגמאות הן –

  • האם זריקות ההרדמה כואבות? 
  • האם מבוצע PRP? (טיפול בגורמי גדילה המסייע לתיקון מהיר יותר של נזקי התהליך ולשיפור קליטת הזקיקים).
  • האם המחיר כולל העברות משדה התעופה אל המלון?
  • השאלה מספר אחת – כמה זה עולה? 
  • השאלה שמבחינת המטופלים היא החשובה ביותר – האם התאריך פנוי כי אני חייב להגיע בין התאריכים הספציפיים האלו אחרת אני לא אוכל לעשות כי.. אני מתחיל עבודה חדשה / אני מתחתן / אשתי יולדת. 

האמת היא שככל הנראה, אם עכשיו היינו מתכננים לבצע טיפול שיניים או עיניים הדבר הראשון שהיינו חוקרים הוא הניסיון של הרופא ולא של הצוות המקיף אותו (שגם זו שאלה חשובה לא פחות).

"אם חשבתם שיקר לשלם למקצוען עדיין לא שילמת על עבודה של חובבן"

כך נאמר מספר פעמים בקבוצת המושתלים ולכן אולי כדאי לעצור ולשאול רק את השאלות המקצועיות, לדוגמה –

  • מי מבצע את התהליכים הכירורגיים?
  • ממה מורכב הצוות שמנתח אתכם (אולי אפילו לבקש רשימת שמות?)
  • מספר המטופלים שמבצעת המרפאה בכל יום.
  • לבקש את כל התעודות האפשריות של אנשי הצוות במרפאה. 

עדיף שלא תבצעו השתלת שיער בלחץ מאשר שתבצעו אותה על מנת לסיים וזהו שהרי התוצאה תלווה אתכם כמעט לכל החיים. זהו תהליך שישנה את מראה הפנים שלכם ומעכשיו, זוהי תעודת הזהות שלכם. 

אז זכרו להתמקד בשאלות מקצועיות ולא שאלות שיווקיות, ותנסו לגלות יותר על המרפאה מאשר לסמוך על שיחת הטלפון מול הנציג שמולך. אני בטוח שככה תרגישו הרבה יותר שלמים עם פחות פחדים מההליך.

ארז ביסה
NEWAGE – נציגות ד״ר אילקר אפיידין בישראל