מחירי השתלת שיער בטורקיה

אנשים רבים הסובלים מהתקרחות פונים למרפאות המתמחות בהשתלת שיער כדי לטפל בה, אך משום שזהו תהליך כירורגי הדורש צוות מקצועי וציוד מיוחד, הוא אינו זול. אחד היעדים הפופולריים שישראלים עוברים בו השתלות הוא טורקיה, מכיוון ששם אפשר למצוא הרבה מרפאות ומטפלים מומחים המבצעים השתלות איכותיות במחירים משתלמים. כמה עולה השתלת שיער בטורקיה, וממה מושפע המחיר […]

אנשים רבים הסובלים מהתקרחות פונים למרפאות המתמחות בהשתלת שיער כדי לטפל בה, אך משום שזהו תהליך כירורגי הדורש צוות מקצועי וציוד מיוחד, הוא אינו זול. אחד היעדים הפופולריים שישראלים עוברים בו השתלות הוא טורקיה, מכיוון ששם אפשר למצוא הרבה מרפאות ומטפלים מומחים המבצעים השתלות איכותיות במחירים משתלמים. כמה עולה השתלת שיער בטורקיה, וממה מושפע המחיר של ההשתלה? לפניכם כל המידע החשוב בנושא.

ישר ולעניין – מה המחירים של השתלות שיער בטורקיה?

הטווח הכללי של המחיר להשתלת שיער בטורקיה נע בין 7,000 ש"ח ל-14,000 ש"ח, ולצורך ההשוואה טיפול זהה בישראל יעלה פי שניים בערך. עם זאת, אנחנו לא יכולים לומר לכם בזה הרגע כמה ההשתלה שאתם תעברו עולה, כיוון שהמחיר תלוי בכמה גורמים, כמו שיטת הטיפול וכמות הזקיקים המועברים בהשתלה, לצד המוניטין של המטפל וכל ההוצאות שאינן הטיפול עצמו. לכל מטופל יש צרכים שונים ומצב התחלתי שונה, אז אם אתם שומעים מחברים או קוראים פוסטים באינטרנט על מחירים של השתלות שיער, קחו אותם בעירבון מוגבל כיוון שהמצב שלהם שונה משלכם.

מהם הגורמים המשפיעים על המחיר של השתלת השיער בטורקיה?

סוג ההשתלה

בפגישת הייעוץ שלכם עם המטפל המוסמך, הוא יבחן את מצבכם ויחליט איתכם על שיטת ההשתלה המתאימה ביותר. יש כמה שיטות להשתלת שיער, כמו FUT שבה חותכים פיסת עור שיש בה הרבה זקיקים, מפרידים אותם ומשתילים באזור המיועד, או FUE או DHI שבהן מוציאים כל זקיק בנפרד ומשתילים אותו באזור שיש בו כמות קטנה של זקיקים. כל שיטה דורשת מכשירים שונים וידע רלוונטי, ואלו אינם באים בחינם. בדרך כלל DHI היא השיטה היקרה יותר כיוון שהיא הכי חדשנית, והמחירים הסטנדרטיים שלה הם בדרך כלל בסביבות 13,000 ש"ח, בעוד שהשיטות האחרות יכולות לעלות קצת פחות, אך יש להביא בחשבון את כל הגורמים כדי להגיע לסכום המדויק.

כמות זקיקי השיער

במרבית המרפאות בטורקיה משלמים מחירים אחידים ללא תלות בכמות הזקיקים, אך בחלק מהקליניקות כמות גדולה יותר של זקיקי שיער תשפיע גם על המחיר מהסיבה שזקיקי השיער המועברים ממקום אחד לאחר דורשת עבודה רבה יותר. במהלך פגישת הייעוץ עם הרופא המטפל הוא יבדוק את מצב הקרקפת שלכם, ויקבע כמה זקיקים הוא יוכל להעביר בטיפול בהתאם לשטח שבו יש צורך בהשתלה, לעומת צפיפות הזקיקים באזורים שמהם הם נלקחים ובהתאם ליכולות של הרופא והמכשירים. בדרך כלל זקיקי השיער נלקחים מצידי הראש ומהצד האחורי שלו, וככל שהרופא ימצא שם כמות גדולה יותר של זקיקים, היקף ההשתלה יהיה גדול יותר והמחיר שלה יעלה בהתאם. ייתכן שביום הטיפול כמות הזקיקים שישתמשו בהם תהיה קטנה יותר מההערכה הראשונית, אך ההבדל לא יהיה ניכר.

רופא מטפל

לכל רופא יש סט יכולות ומוניטין משלו, ואתם משלמים על הזמן שהוא משקיע בטיפול בכם. ככל שהניסיון של הרופא המטפל בכם רב יותר והוא מוכר יותר בתחום ובעולם, המחיר של הטיפול יהיה גבוה יותר. על איכות וניסיון משלמים, אבל המחיר משתלם כדי להבטיח שתקבלו השתלה טובה. כמובן, אתם לא חייבים להוציא את כל החסכונות שלכם על הרופא שנחשב הכי טוב, והביאו בחשבון המלצות של אנשים אחרים כדי שתוכלו למצוא רופא טוב שמחיר הטיפול שלו מתאים לתקציב שלכם.

הקליניקה המטפלת

השתלת שיער היא תהליך כירורגי לכל דבר, ולכן המחיר שאתם משלמים כולל את כל מה שקשור לטיפול – חדר הניתוח שבו תעברו את ההשתלה, הזמן והיכולות של כל הצוות הרפואי (יהיו עוד אנשי רפואה בחדר חוץ מהרופא המטפל), המכשירים שמשתמשים בהם בהשתלה וגם חומרי ההרדמה המקומית שמזריקים לכם לקרקפת כדי שלא תרגישו כאב בזמן הטיפול והמטפל יוכל להשתיל את השיער בצורה בטוחה.

סוג חבילת האירוח

מכיוון שמדובר בהשתלה המתבצעת בחו"ל, יש להביא בחשבון את העלויות של כל הנסיעה – לרבות המחיר של כרטיס הטיסה, של השהות במלון ושל כל ההוצאות הנלוות. יש הרבה חברות המציעות חבילה שלמה המכילה את טיפול ההשתלה עצמו וגם את כל ההוצאות שמסביב, ולפעמים תוכלו למצוא ככה דיל משתלם במקום לדאוג לכל עניין בנפרד.

למה כדאי לבצע השתלת שיער בטורקיה?

טורקיה הפכה בשנים האחרונות ליעד פופולרי בכל העולם להשתלות שיער, בזכות המגוון הרחב של המרפאות המקצועיות והמטפלים המנוסים שיש בה. כמובן, גם המחיר האטרקטיבי לטיפולים, שהוא בדרך כלל זול יותר מטיפולים במדינות אחרות ובהן ישראל, הוא גם גורם מרכזי המשפיע על ההחלטה. המרפאות והמטפלים בטורקיה עומדים בחזית המחקר והפיתוח של השתלות השיער, והם שמחים לקבל לקוחות מכל העולם ולהחזיר למטופלים בכל גיל את קו השיער הטבעי שלהם.

סיכום

טורקיה היא יעד פופולרי להשתלות שיער בזכות מגוון המטפלים המקצועיים הנמצאים בה, בשילוב עם יוקר המחיה הנמוך המאפשר לקבל הצעות מחיר אטרקטיביות. בעוד שבישראל המחיר הממוצע להשתלת שיער יכול להגיע ל-20,000 ש"ח, בטורקיה תוכלו למצוא טיפולים איכותיים לא פחות אצל קליניקות בעלות מוניטין ורופאים מנוסים במחירים נמוכים יותר באופן ניכר. טווח המחירים של השתלת שיער בטורקיה יכול לנוע בין 7,000 ל-14,000 ש"ח, והוא תלוי בכמה גורמים כמו סוג ההשתלה שתעברו, כמות הזקיקים שיועברו בטיפול וכן תשלום על הזמן והניסיון של הרופא והקליניקה, וכל המכשירים שמשתמשים בהם במהלך ההשתלה.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *